Blogger Template Blogcrowds

fuckin' funny...

看來又是台灣人貢獻出來的.......XX'DDDD~~

Luxurious(紙醉金迷)
每天總是忙茫盲
該給自己一點補償
即使帳面作得漂亮
也要放鬆躺一躺

給我香檳的吻 讓我沉浸紙醉金迷
頭等艙般的禮遇 加長禮車接送情
優雅的巡戈 更感覺浪漫百倍
天空閃耀柏金光芒
活著就要像個女王

這樣的愛是奢華了點
但這才是生活阿 寶貝
讓我紙醉金迷 如埃及王妃
用愛如織錦包覆著我
加足馬力吧 寶貝
鑽石原礦就要閃耀光芒

每天總是忙茫盲
該給自己一點補償
即使帳面作得漂亮
也要放鬆躺一躺

甜心 密糖 性感寶貝
我們的愛能點石為金
敏感又纖細脆弱如曇花一現
你的胸膛藏著我的寶藏
契合的感覺 透過親吻放電
你是我Mr 我是你的Miss
我們會這樣一直到老

每天總是忙茫盲
該給自己一點補償
即使帳面作得漂亮
也要放鬆躺一躺

鏗鏘~鏗鏘~
愛神已經箭在弦上 絕對不會搞砸
鏗鏘~鏗鏘~
我們身陷愛的泥沼 也算自找麻煩
鏗鏘~鏗鏘~
愛已經將我們淹沒 直讓人飄飄然
鏗鏘~鏗鏘~
用力燃燒愛吧 反正我們都迷醉了
用愛如織錦包覆著我
加足馬力吧 寶貝
鑽石原礦就要閃耀光芒

每天總是忙茫盲
該給自己一點補償
即使帳面作得漂亮
也要放鬆躺一躺


4 In The Morning

Wakin up to find another day
醒來又是第二天了
The moon got lost again last night
昨晚的月亮又不見了
But now the sun has finally had it's say
但太陽終於會說話了 (意思是作者自己重見光明)
I guess I feel alright
我想我慢慢好起來了

But it hurts when I think,
但每當我想起還是有受傷的感覺
When I let it sink in
如果我讓這感覺放肆
It's all over me
它會完全淹沒我
I know you're here, in the dark
我知道你在這裡, 在黑暗中
I'm watchin you sleep, it hurts a lot
我在看著你睡, 十分難受

[Bridge]
And all I know is you've got to give me everything
我只知道你應該將你的一切給我
And nothing as good,
但你沒有
You know I'd give you all of me
你應該知道我願意給你所有

[Chorus]
I'd give you everything that I am
我願意給你我的一切
I'm handin over everything that I've got
我將我的所有都交給你
Cause I wanna have a really true love
因為我渴望有一段真愛
Don't ever wanna have to go and give you up
我不曾有一刻想過要離開或放棄你
Stay up till four in the morning
凌晨4時我還未入睡
And the tears are pouring
眼淚不停地流
And I wanna make it worth the fight
我想讓眼淚與我們的爭吵相等
What have we been doing for all this time
我們一直以來做了些甚麼
Baby if we're gonna do it come and do it right
親愛的如果我們真的要這樣做你就放膽過來做

All I wanted was to know and say
我知想知道和說
Don't wanna lose the love I found
不想輕易錯失一個我愛的人
Remember when you said that you would change
還記得你說過你會為我改變
Don't let me down
不會令我不開心

It's not fair, how you are
這樣並不公平, 你所做的
I can't be complete, can you give me more
令我不能完整, 你可不可以再給我多一點 (愛)
[Bridge]

[Chorus]

Oh please, you know what I need
拜託, 你是知道我想要甚麼的
Save all your lovin for me
將你的愛都留給我
We can't escape the love
我們不能逃避這段愛情
With everything that you have
即使你擁有甚麼都好
[Bridge]

[Chorus]

0 comments:

Newer Post Older Post Home